Alla inlägg den 29 september 2014

Av ida Karlsson - 29 september 2014 10:15

En ny morgon med lite god frukost i magen sen blogga och kollat milen och se om jag har gått något mil i från Trafikskolan angående om en sak. Sen vet jag inte vad resterande utav min dag står. Men hittar väll på något ska jag väll kunna tro!..

Av ida Karlsson - 29 september 2014 03:58

För att mina kontakter ska hjälpa er med en bostad så måste ni följa dessa regler!.

Ekonomi:
Lära sig att spara och snåla och inte slösa Bara.
Betala sina skulder.
Betala sina egna Räkningar.
Få pengarna att räcka till.

Vaedagen;
Dammsuga.
Damma.
Rensa.
Storstäda.
Tvätta
Handla Mat.
Laga Mat.
Och man kan inte ha hur många som helst i en lägenhe, det är en regel man måste följa!....

Om man bor tillsammans?
Svar: Då delar man på kostnaden tillsammans, men man förväntas att man ska kunna betala sina egna räkningar och betala hyran.

Man får inte?
Svar: Man får inte skicka sina räkningar/skulder till någon annan.

Man ska kunna ta ansvar över sitt liv.

Man måste vara bokförd inom Sverige.

Helst ska man ha jobb, men bistånd går också bra.

Man ska inte hota, anklaga, säga en massa fula ord eller stjäl pengar utav en. Om jag ska hjälpa till så måste man vara snäll mot mig annars så får man sköta sig själv. Man ska inte tvinga någon och lämna mina vänner ifred.

Ingen har med att göra om jg har barn eller inte de är upp till mig. Jag har all bevis att dom är mina så det blir ingen domstol och jag hoppas att alla läser detta nu och se vilka falska dom är!..

Om folk säger att mina vänner är väderlösa så kan dom vara det själva. Jag skyddar mina vänner.

Nu så tänker jag glömma bort er er falska människor som jaga aldrig tänker hjälpa/erbjuda någon hjälp mera. Nu får dom klara sig på en egen hand istället!..

sluta och Ljug!...

TACK FÖR MIG!..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards