Alla inlägg den 26 september 2014

Av ida Karlsson - 26 september 2014 17:46

Jag är snor förbannad just nu hur kan folk vara så här emot mig för. Alla har ljugit för mig ju alla tar mina saker för mig jag blir så jätte ledsen hur kan folk göra så här emot mig. Dom har inte rätt på att göra saker nu är jag jätte arg. Jag tänker inte dela mitt kändis skap för någon jag är inte lite känd. Jag är dunder känd och ingen ska få ta min plats här i livet. Nu tänker jag inte tillåta mera, och ingen ska göra saker som jag vill göra och det är mitt val jag bestämmer! ..

Av ida Karlsson - 26 september 2014 13:49

Nu börjar jag och bli förbannad här jag vill inte se dom förs om 2 år nu efter detta. Hur kan man gå och säga att jag har skrivit av deras sånger fast det är jag som är låtskrivaren. Hur faan kan dom göra så här emot mig ta en annan sann historia ifrån mig som jag själv har skrivit nu detta är stöld. Sista vaningen jag tänker inte träffa dom på 2 år nu. Dom kan komma till Sverige men då tänker inte jag träffa då iallafall "GLÖM DET".

Så länge då ska sabba alt för mig så tänker inte jag gå på någon klassfest eller något liknade. Nu när dom inte får träffa mig på 2 år så får jag se om jag verkligen vill ha kontakt med dom eller inte i fortsättningen.

Av ida Karlsson - 26 september 2014 08:52

Sitter här och dricker lite varmt Te med smak av Lemonad och Fruti samt ett ägg och en macka till och så nu är jag mätt och belåten utav mig.

Idag blir det lite annat utav dagen som kommer blir det väll att blogga nu på morgonen tvätta håret ta på mig rena kläder och dra på mig mascaran innan jag ger mig iväg idag. !..

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards