Alla inlägg den 27 september 2014

Av ida Karlsson - 27 september 2014 23:19

En godnatt sömn ska det bli nu. Jag vill hälst inte drömma om någon/nån just nu. Har sovit hela dagen och är fortfarande trött men har nu krypit ner i sängen och ska sova godnatt! ...

Av ida Karlsson - 27 september 2014 09:49

Ibland undrar jag vad som kan hända när det händer det något? Jag undrar varför? och varför någon försöker förstöra saker för mig?!...

Jag har skrivit sånger, håller på med en sann historia men vad händer? någon skriver av det för mig och försöker få mig att förstå att jag inte kan få som jag vill!...

svar: Men det tror jag inte häller. Jag tror inte alls att jag kan få som jag vill, det var rena turen att jag kan sjunga och att jag skriver en sann historia som jag vill behålla för mig själv helst. Helst så vill jag också behålla mina egna låtar själv också och jag vill inte att någon annan ska ta dom !...

Musikbloggen; Jag!.. Jag är en bloggare och jag vill också ha helst min egen musikblogg för mig själv!...

Nå väll jag har också gjort dumma saker i mitt liv men detta är d e dummaste jag vet är att någon förfalskar min röst så fort jag sjunger oacceptabelt i från min sida!..

Men jag orkar inte rädda mera nåt utav mitt intresse längre, efter allt som har hänt. Det bästa är att låta allt vara precis som det är nu istället. Det är nog det bästa nu. Och ingen ska bestämma över mig!..

Av ida Karlsson - 27 september 2014 07:04

En ny morgon och som vanligt så rullar det på. Ligger kvar i sängen och men nackvärk som kom efter i går kan jag tro. Åt lite godis just nu men ska snart äta frukost. Men nu så ska jag vila lite!....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards