Alla inlägg den 28 september 2014

Av ida Karlsson - 28 september 2014 07:54

t ny morgon med nya dagar och det är framförallt Söndag idag. Min morgon började med att jag vakande och fixade frukost sedan så satte jag mig i sängen igen och började att blogga ett godmorgon inlägg. Fick höra lite skitsnack av några som verkar inte vara riktigt rätt uppe i huvudet. Hade lite svårt att sova i natt så att jag gjorde om några foton och det vart jätte bra för min del och vart nöjd med dom också om jag ska vara ärlig. Är vad vid att folk bråkar med mig men ingen tar mina saker ni från mig så är det bara!...

Annars så blir det en rätt okej dag för mig och allt brukar vara precis som det är. Alla snackar skit om mig och mycket mera än så det, funderar på att inte ta kontakt med dom huvudtaget just nu måste jag tänka lite hur jag ska göra när ingen tror mig. Det är kanske bättre lämna det som det är just nu.

Jag måste få tänka efter när ett par människor som inte äns kan sjunga och det är jag som gör hela grov jobbet och ni tar åt er hela äran jag är tvär förbannad på er alla nu. Kommer gå ut med detta i TV:an om ni inte lämnar mig och mina barn i fred nu. Jag åter kommer när jag har tänkt lite mera just nu litar jag inte på nån!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards